سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویزای کار پس از تحصیل در انگلستان

قوانین ویزای کار پس از تحصیل در انگلستان
انگلستان پذیرای تعداد قابل توجهی از دانشجویان بین المللی بوده و پس از ایالات متحده  دومین مقصد محبوب برای دانشجویان بین المللی است. حدود 20? از افرادی که در سیستم آموزش عالی انگلستان در سال 2017-18 مشغول به تحصیل بوده اند، دانشجویان بین المللی هستند.
از جمله مهمترین جاذبه های انگلستان برای دانشجویان، کیفیت بالای زندگی و آینده کاری خوب پس از تحصیل است.
  قوانین گذشته انگلستان به دانشجویان خارج از اتحادیه اروپا این امکان را میداد که در این کشور بمانند و تا دو سال بعد از فارغ التحصیل شدن در حالی که به دنبال کار مناسب هستند ، کار کنند. اما در سال 2012 این قانون تغییر کرد و ویزای کار پس از تحصیل لغو شد. پس از اعمال قوانین جدید، دانشجویان پس از پایان دوره تحصیل خود، فقط چهار ماه می توانستند بمانند. از این گذشته ، بیشتر دانشجویان بین المللی که قادر به یافتن کار بودند ، لازم بود حداقل 20800 پوند حقوق اولیه برای شروع کار داشته باشند.
اما خبر خوب اینکه در سپتامبر 2019 دولت انگلستان اعلام کرد که بریتانیا دوباره به سیاست قبلی خود باز میگردد و به فارغ التحصیلان این امکان را می دهد که پس از فارغ التحصیل شدن، دو سال در این کشور بمانند. این قانون برای کلیه دانشجویانی که دوره کارشناسی ارشد یا مقاطع بالاتر را از سال 2020 شروع می کنند ، اعمال می شود.